Ickers maakt gebruik van cookies en scripts. Meer informatie vindt u in onze privacybeleid.

 

Ik ga akkoord

Kwaliteit begint met aandacht voor mensen, hun kennis én vaardigheden!

 

Durf eens los te laten.. en weer verder te gaan. Risico’s nemen is goed voor je persoonlijke ontwikkeling.

 

Mensen trainen in de zorg- en welzijnssector

Werken aan betere resultaten en meer kwaliteit in zorg- en welzijnswerk? Dat vraagt om goed toegeruste, gemotiveerde medewerkers. Zij versterken je organisatie. Ik kan hierin vast en zeker iets voor je betekenen.

 

Bel me gerust! Ik kom graag op de koffie om in een goed gesprek te ontdekken of en hoe ik jouw medewerkers kan ondersteunen.

 

Kwaliteit bij veranderingen door training

De sector van zorg en welzijn verandert ingrijpend. De veranderende zorgvraag en een enorme stijging van de zorguitgaven vragen om hervormingen. Dit heeft gevolgen voor zorgmedewerkers, cliënten en aanbieders. Toch kwaliteit (blijven) leveren? Dat begint met aandacht voor mensen, hun kennis én vaardigheden.

 

Praktisch: groepstrainingen en workshops, óók op symposia

Ickers biedt praktische groepstrainingen en workshops voor medewerkers van zorg- en welzijnsorganisaties. Denk bijvoorbeeld aan projectmatig werken, onderzoeksvaardigheden, zorgmanagement, timemanagement of het werken met kwaliteitssystemen in zorg en welzijn.

 

De Ickers-trainingen blijken een goede manier om:

• specifieke kennis en vaardigheden op te doen,

• kennis en ervaringen te delen én

• de betrokkenheid bij elkaar en de organisatie te vergroten.

Is groepstraining niet wat je zoekt?

Kan ik je helpen met

Ik ben zeer thuis in de sector zorg en welzijn

'Ik heb Judith tijdens de coachingsopleiding leren kennen als iemand die weet wat ze wil en hier ook voor gaat! Ze is duidelijk, werkt met humor en is in staat om eerlijk op zichzelf te reflecteren. En dit geeft ze ook als coach: een eerlijke stevige kijk in de spiegel met een humorvolle relativering!’ 

 

– Nanja Tiggelaar
Bel of mail me gerust met je vraag.
 
In een oriënterend gesprek komen we erachter waar je behoefte aan hebt en op welke manier ik je van dienst kan zijn.

info@ickers.nl